Zero BS Teamwork

Zostań cenionym członkiem zespołu
  • Czy można odmówić przełożonemu? Jak zrobić to tak, aby zrozumiał Twoja perspektywę i potem bardziej Cię szanował?
  • Jak dostać to, czego potrzebujesz od kolegów, klientów, szefa?
  • Jak unikać zbędnych konfliktów?  Co robić, gdy już się pojawią?
  • Praca idzie strasznie powoli. Jak ją przyspieszyć?

Umiejętność komunikacji, zarządzania oczekiwaniami i budowania zaufania poprawia naszą skuteczność, a dodatkowo po prostu przyjemniej się pracuje!

POMIŃ MARKETINGOWE GADKI I POKAŻ MI PROGRAM
SZKOLENIE STWORZONO DLA OSÓB

– przeciążonych pracą, które potrzebują wsparcia kolegów, ale czasem trudno im je uzyskać
– chcących mieć lepsze relacje i większy wpływ
– pracujących też bezpośrednio z menadżerami i klientami

NIEWIELE POMOŻE OSOBOM

Z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, które przeszły już wiele szkoleń z zakresu komunikacji i zarządzania ludźmi i świadomie budują relacje w biznesie.

CELE SZKOLENIA Z KOMUNIKACJI W ZESPOLE
POZA INSPIRACJĄ WYNIESIESZ Z SALI
Świadomość jak Twoje zachowanie wpływa na zachowanie innych

Dowiesz się jak nasza postawa i słowa wpływają na zachowanie innych. To pozwala lepiej się rozumieć i szybciej dogadać.

Konkretne, sprawdzone techniki

Poznasz metody oparte na doświadczeniach skutecznych pracowników i managerów oraz rzetelnych badaniach psychologicznych. Przećwiczysz w praktyce jak z nich korzystać.

Sposób na komunikację z trudnymi ludźmi

Prawie każdy miał do czynienia z osobą, z którą „nie da się dogadać”. Może jednak się da? A może wcale nie warto próbować?

CZEGO DOKŁADNIE SIĘ DOWIESZ?
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM

Program dzieli się na cztery moduły i obejmuje 16 godzin wspólnej pracy na sali.

Realizowany jest w trybie pragmatycznym (2 dni x 8h) lub optymalnym (3 dni x 5,5h). Pierwszy jest intensywnym, pragmatycznym kompromisem, ale kiedy to tylko możliwe rekomenduję tryb optymalny. Pozwala lepiej przyswoić wiedzę i sprawniej pogodzić szkolenie z obowiązkami.

kuba
RELACJE I ZAUFANIE
Dobre relacje i zaufanie to fundament skuteczności. Jak konkretnie je budować?
  • Skąd bierze się zaufanie? Jak je wzmacniać?
  • Dlaczego nie warto być zawsze miłym
  • Kiedy współpracować, a kiedy stanąć okoniem?
  • Czy warto narzekać? Co zrobić, gdy inni wkurzają nas swoim narzekaniem?
komunikacja
OTWARTA KOMUNIKACJA
Dużą część naszej pracy spędzamy na komunikacji mówionej i pisanej. Niestety jest ona często uboższa niż być powinna. To prowadzi do nieporozumień, straconego czasu, niepotrzebnej wrogości. Są sposoby, aby tego uniknąć!
  • Trening zadawania dobrych pytań
  • Jak zwrócić komuś uwagę, aby to miało szansę przynieść efekty?
  • Jak przyjmować informacje zwrotne? Jak je sobie zapewnić?
  • Kluczowe pytanie życiowe „Po co mi to mówisz?”
  • Stresogenne oczekiwania ludzi i jak sobie z nimi radzić
  • Uniwersalne techniki rozmowy
PRZEPŁYW PRACY
W grze zespołowej bardzo ważne jest, aby się dobrze umówić. Inaczej będziemy się kręcić w kółko, poganiać, złościć na siebie. Lepiej nie karmić niepotrzebnego stresu!
  • Jak odróżnić cele od zadań
  • Ważne pytania do szefa i co zrobić z jego odpowiedziami
  • W jakiej sytuacji odmówić przełożonemu i jak to konkretnie powiedzieć
  • Ktoś się wymiguje? Jak dostać to, na co się umawialiśmy
konflikt
CODZIENNE KONFLIKTY
Codzienne konflikty rozumiane jako różnice w opiniach, celach lub podejściu będą zdarzały się zawsze. Pytanie czy dolewamy oliwy do ognia, czy umiejętnie je rozwiązujemy...
  • Jak utrzymać wyważoną postawę w konflikcie
  • Docieranie do prawdziwych intencji i celów
  • Jak pytaniami rozładować trudną sytuację
  • Komunikacja pisana (Slack, email) i jej rola we wzmaganiu konfliktów
Sprawdź terminy i zarezerwuj szkolenie otwarte, zapytaj o szkolenie dedykowane
Prowadzący: Jakub Petrykowski

Kilkanaście lat doświadczenia w nawiązywaniu produktywnych relacji z klientami i zespołami / pełne bio /.

Ceny: szkolenia zamknięte

Od 10 500,- PLN netto / grupa (max 16)
W tym: dojazd+nocleg trenera, materiały, dokładne badanie potrzeb i dostosowanie pod specyfikę projektów klienta

Ceny: szkolenia otwarte

1999,- PLN netto za osobę
(dwie 10%, trzy i więcej 15% zniżki)
W tym: sala, materiały, catering
Rozmiar grupy: 6-12 osób

Nietypowe potrzeby? Pytania?

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania albo skontaktuj się telefonicznie lub z pomocą formularza.