Świetna atmosfera, ambitni ludzie. Wyjątkowo inspirujący meetup i już nie mogę się doczekać kolejnej edycji!
Chociaż nie pracuję jako PM, to wiele zaprezentowanych tematów było odpowiedzią na moje potrzeby. Zdecydowanie udane wydarzenie!
Bardzo miłe spotkanie. Każdy mógł podzielić się swoim doświadczeniem i coś dodać od siebie. Mam nadzieje, że już za niedługo odbędzie się kolejny meetup 🙂
CO NAS WYRÓŻNIA?
Nie wiem jak Ciebie, ale nas podczas takich imprez wkurza, kiedy prelegenci i organizatorzy tracą nasz czas – nudą, brakiem przygotowania, czy nachalną autopromocją. Nie powielamy tych błędów i dokładamy wszelkich starań, aby było konkretnie, ciekawe i merytorycznie.

STRUKTURA MEETUPU
01.
NetworkingPoznasz się, porozmawiasz oraz wymienisz doświadczenia z liderami z innych firm i branż
02.
Część warsztatowaRealizowana z zaproszonymi ekspertami w mniejszych grupach . Dyskusja i ćwiczenia.
03.
Rozmowa wieczoruRozmowa ze specjalnym gościem, którą później wyemitujemy w naszym podkaście.
AGENDA
- 16:45: Otwarcie drzwi, luźne rozmowy, konsumpcja cateringu
- 17:15 - 17:45 Moderowany networking
- 17:45 - 18:00 Oficjalny start części głównej
- 18:00 - 19:30 Mini-warsztaty
- 19:30 - 19:45 Przerwa, luźne rozmowy, konsumpcja cateringu
- 19:45 - 20:45 rozmowa wieczoru
To 90-minutowa sesja realizowana przez zaproszonego eksperta w grupie od 6 do 10 osób i formule dostosowanej do tematu. Czasami będzie to dyskusja, a czasem intensywny warsztat.
23 września 2025, Kraków, biuro firmy Shoper, biurowiec High Five Two, ul. Pawia 9 (obok Galerii Krakowskiej / dworca Kraków Główny)
Chcesz poprowadzić warsztat?
Szukamy osób, które chcą podzielić się swoim doświadczeniem z innymi w formie 90 minutowego warsztatu. Nie musisz mieć aparycji wartej 10 mln dolarów. Nie musisz mieć 10 lat doświadczenia trenerskiego. To, co musisz to mieć, to coś naprawdę ciekawego i praktycznego do przekazania. Coś, co przyda się innym managerom w ich codziennej pracy.
Masz taki temat? Zgłoś się do call for papers.
Piszesz się?
79 zł (z VAT)
Partnerzy:
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie niewielkiej opłaty, aby zmniejszyć ilość zgłoszeń od osób, które zapisują się, a potem się nie pojawiają. Pieniądze przeznaczamy na potrzeby organizacyjne – np. fotografa, materiały biurowe, czy pokrycie kosztów dojazdu z innego miasta dla części prowadzących.
Nie, ale możesz przekazać ją komuś innemu – wystarczy, że napiszesz do nas maila w tej sprawie.
W takim razie kup tańszą wejściówkę w w wersji "w ciemno". Zachęcamy do przybycia mimo wszystko i dołączenia warsztatu, gdzie zostaną miejsca. Może dowiesz się czegoś ciekawego albo poznasz ciekawych ludzi?
Podaj swoje dane podczas zakupu, a faktura automatycznie zostanie wysłana na Twój e-mail.
Jasne – napisz do nas na adres team@zerobs.pl i ogarniemy, co trzeba.
Nie zaczniemy. Dostaniesz od nas dokładnie 5 wiadomości.
Dwa maile techniczne (z platformy sprzedażowej):
- Potwierdzenie zakupu
- Informacja o utworzenie konta na platformie zakupowej (z przyczyn technicznych nie jestesmy w stanie nie tworzyć konta, ale z niczym się to nie wiąże, platforma jest pod naszą pełną kontrolą, także dane nie zostaną nigdzie sprzedane)
Oraz trzy meetupowe:
- E-mail z informacjami organizacyjnymi przed wydarzeniem
- E-mail na 24h z przypomnieniem o evencie
- E-mail z podsumowaniem po wydarzeniu
To wszystko. Nie dopiszemy Cię bez Twojej zgody na żaden newsletter. Nie udostępnimy nikomu Twojego adresu ani danych.
Wszystkie szczegóły dostaniesz w mailu, który otrzymasz po zapisie. Na miejscu zadbamy też o odpowiednie oznaczenie, aby nie było problemu z trafieniem.