Procedura płatności i fakturowania
Wszystkie ceny na stronie są cenami netto, do których należy doliczyć 23% VAT.
- Dla szkoleń otwartych: uczestnik otrzymuję fakturę pro forma z terminem płatności na 14 dni przed terminem szkolenia. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast wystawiamy Fakturę VAT.
- Dla szkoleń zamkniętych: faktura wystawiana w ostatnim dniu szkolenia z 14-dniowym terminem płatności.
Dostępne Formy płatności: Przelew bankowy, szybkie przelewy online, BLIK, Płatność kartą za pośrednictwem terminalu (należy wcześniej zgłosić taką chęć).
Szkolenia zamknięte: prawa i obowiązki
Umiemy radzić sobie z tzw. trudnymi uczestnikami. Jednak w sytuacji, gdzie takie osoby stanowią znaczną część grupy, szkolenie staje się bezcelowe. Większość czasu spędzamy wtedy na “przepychankach”, a nie merytorycznej pracy. Dlatego w trosce o wysoką jakość w przypadku każdego zlecenia prosimy klienta o:
- Pełną transparentność w zakresie okoliczności mogących wywoływać negatywne nastawienie grupy. W szczególności dotyczy to konfliktów pomiędzy uczestnikami i negatywnego nastawienia do pomysłu szkolenia (np. ludzie nie widzą potrzeby rozwoju, są zdemotywowani jakimiś wydarzeniami w firmie, itp).
- [Dla szkoleń online] zobowiązanie uczestników do polityki kamer 90/90 (włączone przez 90% osób, przez 90% czasu). Jest to kluczowe ze względu na efektywność i dynamikę szkolenia.
W wypadku niespełnienia tych warunków zastrzegamy sobie prawo do przerwania zlecenia i po konsultacji z klientem kroków takich, jak usunięcie części uczestników z grupy, a nawet rezygnacji z realizacji zlecenia. W tych rzadkich wypadkach uznajemy je za niebyłe tj. klient nic nie płaci, ale i nie może mieć w stosunku do nas roszczeń.
Szkolenia otwarte: rezygnacje, zmiany, odwołania
Zero groźnie brzmiących paragrafów – po prostu szanujmy się wzajemnie. Jeśli coś naprawdę ważnego koliduje ci ze szkoleniem – daj nam znać jak najszybciej i przeniesiemy Twoje uczestnictwo na inny termin. Jeśli wyszła już od Ciebie płatność, a chcesz jednak zrezygnować całkowicie – zwrócimy Ci całość kwoty.
W wypadku szkoleń stacjonarnych rezygnacja w ostatniej chwili (pięć lub mniej dni roboczych) może wiązać się z potraceniem kosztów logistycznych (zamówione posiłki, matetriały etc.), których nie możemy odzyskać w związku z tak późną rezygnacją – to zwykle około 200-400 PLN netto (w zależności od typu szkolenia).
Odwołanie szkolenia z winy organizatora: Potwierdzone z uczestnikami terminy szkoleń z zasady nie są odwoływane. Gdybyśmy jednak z jakichś przyczyn byli zmuszeni dokonać takiej zbrodni (np. na skutek wypadku, choroby), to o ile nie zgodzisz się na udział w szkoleniu w przesuniętym terminie, zwrócona zostanie Ci pełna kwota bez żadnych potrąceń.