STRUKTURA MEETUPU
01.
NetworkingPoznasz się, porozmawiasz oraz wymienisz doświadczenia z liderami z innych firm i branż
02.
Część warsztatowaRealizowana z zaproszonymi ekspertami w mniejszych grupach . Dyskusja i ćwiczenia.
03.
Rozmowa wieczoruRozmowa ze specjalnym gościem, którą później wyemitujemy w naszym podkaście.

Jako uczestnik meet up’u mogę polecić inicjatywy i szkolenia firmowane przez Igora i jego zespół z czystym sercem. Mnogość prelegentów powoduje, że każdy znajdzie coś do siebie. POLECAM!!!

Organizacja top – nie trzeba się za nikim uganiać i prosić o wskazówki 💪 Speed networking na przełamanie lodów – świetna sprawa 🌸 Warsztat – dla mnie absolutny benger wieczoru, ilość mięsa jak w dobrej burgerowni 🔥

„Spotykając ludzi musisz się autentycznie cieszyć, jeśli chcesz, aby oni także cieszyli się ze spotkania z tobą” I tak u Was w Krakowie jest ❤
CO NAS WYRÓŻNIA?
Nie wiem jak Ciebie, ale nas podczas takich imprez wkurza, kiedy prelegenci i organizatorzy tracą nasz czas – nudą, brakiem przygotowania, czy nachalną autopromocją. Nie powielamy tych błędów i dokładamy wszelkich starań, aby było konkretnie, ciekawe i merytorycznie.

DOKŁADNA AGENDA
- 16:45: Otwarcie drzwi, luźne rozmowy, konsumpcja cateringu
- 17:15 - 17:45 Moderowany networking
- 17:45 - 18:00 Oficjalny start części głównej
- 18:00 - 19:30 Mini-warsztaty
- 19:30 - 19:45 Przerwa, luźne rozmowy, konsumpcja cateringu
- 19:45 - 20:45 rozmowa wieczoru
To 90-minutowa sesja realizowana przez zaproszonego eksperta w grupie od 6 do 10 osób i formule dostosowanej do tematu. Czasami będzie to dyskusja, a czasem intensywny warsztat.
23 września 2025, Kraków, biuro firmy Shoper, biurowiec High Five Two, ul. Pawia 9 (obok Galerii Krakowskiej / dworca Kraków Główny)
Rozmowa wieczoru
Potrwa około godziny i odbędzie się na końcu wydarzenia. Każdy może uczestniczyć, każdy będzie mógł zadać pytanie.

Jak pomóc pracownikom odzyskać radość (i sens) pracy?
Porozmawiamy między innymi o tym:
- Czy dbanie o radość i poczucie sensu to w ogóle jest zadanie lidera/managera?
- Czy zawsze ma sens i powinno nas to obchodzić?
- Jak znaleźć na to czas w nawale codziennych obowiązków?
- Co ma sens robić w tym obszarze, a co jest absolutnie kontrproduktywne.
W trakcie znajdzie się też na pewno miejsce na kilka pytań z sali.
Czas tej cześci: ok 60 minut.
Jako konsultant i ekspert HR od ponad dekady rozwija potencjał pracowników i organizacji. Specjalizuje się w projektach HR z obszaru budowania zaangażowania, rozwijania kompetencji liderskich i zarządzania zmianą. Jest praktykiem psychologii pozytywnej, facylitatorem metody job crafting, a także konsultantem badania DISC D3. Tworzy podcast "Zwinność osobista", w którym pomaga rozwijać kompetencje przyszłości, a także podcast "Pozytywny miesiąc" z prawdziwymi i inspirującymi historiami, które pomagają oswajać życiowe zmiany.
Mini-warsztaty
Potrwają 90 minut i będą odbywały się rownolegle. Warsztat, w którym chcesz uczestniczyć wybierasz podczas zakupu wejściówki.

1. Zespół w kryzysie: komunikacja i odbudowa zaufania
Punktem wyjścia do pracy warsztatowej jest konkretna sytuacja:
Pracownik, po odmowie przyznania podwyżki z uwagi na wcześniejsze poważne zastrzeżenia ze strony klienta (eskalacje i usunięcie z projektu), eskaluje sprawę do poziomu CEO. Posługuje się przy tym nieprawdziwymi zarzutami wobec bezpośredniego przełożonego, m.in. o agresję i nadużycie władzy.
Sytuacja taka rodzi napięcia, wpływa na morale zespołu oraz zaufanie wewnątrz organizacji – zarówno wobec liderów, jak i procedur.
Warsztat obejmie: studium przypadku, pracę w grupach nad strategiami komunikacyjnymi, symulację trudnych rozmów (zarówno w dół – z zespołem, jak i w górę – z zarządem), dyskusję.
Operations Manager z ponad 15 letnim doświadczeniem w w zarządzaniu projektami z obszarów IT, eventów, OCM, zarówno w sektorze publicznym jak i w środowisku korporacyjnym. People Manager, który wierzy, że siła organizacji pochodzi od ludzi, i że różnorodnośc może stać się jednością w działaniu.

2. Lider jako facylitator: buduj odważne, efektywne zespoły
Warsztat pokazuje, czym naprawdę jest facylitacja i jak może stać się kluczowym narzędziem lidera. To nie tylko sposób prowadzenia spotkań – to podejście, które sprzyja współpracy, zaangażowaniu i podejmowaniu lepszych decyzji.
Uczestnicy poznają techniki, które wspierają:
Tworzenie bezpiecznej przestrzeni – umożliwiającej otwartość i szczerą komunikację.
Konstruktywną wymianę myśli – projektowanie spotkań tak, by każdy głos miał znaczenie.
Zarządzanie konfliktem – przekształcanie różnic w siłę zespołu.
Aktywne słuchanie – lepsze rozumienie potrzeb i emocji członków zespołu.
Zadawanie pytań – które uruchamiają refleksję i odpowiedzialność.
Wykorzystywanie ciszy – jako przestrzeni do przemyśleń i innowacji.
Zespołowe podejmowanie decyzji – z uwzględnieniem dojrzałości i kontekstu grupy.
Podczas warsztatu uczestnicy doświadczą facylitacji w praktyce i nauczą się stosować ją świadomie w roli lidera.
Transformation Coach, Scrum Masterka, facylitatorka, mentorka i tłumaczka książek popularnonaukowych.
Jej misją jest przekładanie teorii na praktykę i tworzenie bardziej ludzkiego środowiska pracy. Wierzy, że dobra facylitacja pomaga liderom budować odważne, zaangażowane i efektywne zespoły. Wspiera liderów w zmianie podejścia do spotkań i procesów, pomagając im przełamywać bariery, takie jak strach przed błędami czy szczerością.
Współpracowała z organizacjami różnej skali – od start-upów po korporacje – w Polsce i za granicą. Występuje na konferencjach (m.in. Agile By Example, PMMania), prowadzi warsztaty i tłumaczy książki, m.in. "Coaching zwinnych zespołów", "Firma bez strachu" i "Zarządzanie szczęśliwym zespołem".
Prywatnie łączy pasję do natury, kultury i renowacji mebli – działań, które dają szybki i namacalny efekt.

3. Znaczenie inteligencji emocjonalnej w pracy lidera
Szerzej o tym czym jest EQ, jakie są style przywództwa w oparciu o inteligencję emocjonalną i o kluczowej roli empatii w przywództwie zespołowym. Uczestnicy zgłębią wiedzę o tym czym IE właściwie jest, jak pracować nad jej rozwojem, poznają swój wiodący styl przywództwa i jak dopasować pozostałe style do konkretnych sytuacji na realny przykładach.
Liderka z coachingowym zacięciem i znajomością psychologii organizacji (studia MBA wciąż w trakcie realizacji) z przekrojowym doświadczeniem zawodowym od finansów, przez logistykę, analizę biznesową po IT.

4. PM na scenie: angażuj, inspiruj, wprowadzaj zmiany
W realiach ciągłych zmian i transformacji (Agile, digital, reorganizacje) zarządzanie projektem to dziś coś więcej niż harmonogramy, budżety i kamienie milowe. To również umiejętność inspirowania, angażowania i przekonywania - tak zespołu, jak i interesariuszy. A narzędziem numer jeden w rękach skutecznego Project Managera jest słowo - wypowiadane ze sceny, w sali konferencyjnej czy przed kamerą.
Doświadczony portfolio manager w ING Banku Śląskim, gdzie współtworzy najlepsze PMO w Polsce według IPMA Polska.
Specjalista w zarządzaniu projektami, z doświadczeniem w branżach: rozrywkowej i automotive. Ekspert w zakresie public speaking – od kilkunastu lat prowadzi warsztaty i szkolenia, pomagając innym radzić sobie ze stresem i doskonalić umiejętności prezentacyjne. Konferansjer, host wydarzeń.

5. Najmądrzejszy to ten od pytań, nie odpowiedzi
Najmądrzejszy na każdym spotkaniu jest nie ten, który strzela odpowiedziami. Ale ten, który zadaje najmądrzejsze pytania. Pytania to klucz to rozpoznania mądrego lidera i ciekawskiego kandydata. To klucz do rozwiązywania konfliktów i posuwania spraw do przodu. To klucz do zrozumienia i do rozwoju. Najlepsze innowacje, najlepsze rekrutacje, najlepsze zarządzanie to takie, które oparte są o zadawanie mądrych, precyzyjnych, otwierających pytań.
Niby każdy wie, jak pytać. Ale w realu od pierwszych lat szkolnych ćwiczymy się w udzielaniu odpowiedzi. A pytanie często wiąże się ze wstydem ("to ty tego nie wiesz?"), strachem ("a po co w ogóle o to pytasz?"), czy brakiem profesjonalizmu. Stąd po latach tracimy tę umiejętność.
Przez 90 minut spróbujemy poćwiczyć tę sztukę - zrozumieć, jak to działa, zrozumieć, co to pokazuje i pokazać, jak daleko nas to może zaprowadzić. Całość oprę na case study, kilku przykładach ze świata, a wszystko poprowadzę według schematów i pomysłów rodem z Columbia University.
Dyrektor Zarządzająca jednego z największych polskich coworkingów – O4, działającego w ramach Olivia Centre. Wcześniej zarządzała zespołami, produktami i projektami w Wirtualnej Polsce, Wydawnictwie Operon, a nawet w Gutek Film. Z sukcesami tworzyła i wdrażała programy edukacyjne dla dorosłych, poprowadziła kilkaset godzin warsztatów, spotkań i wydarzeń. Prawniczka z wykształcenia, menadżerka z doświadczenia, absolwentka kilku kursów na amerykańskich uniwersytetach (w tym Columbia University) oraz studiów podyplomowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.
Założycielka i doradczyni startupów, Business Mentoring Program Manager w programie akceleracyjnym dla startupów, Chief Innovation Officer w założonej z grupą pasjonatów Szkole Głównej Mistrzostwa Edukacyjnego. Speakerka i często jedyna polska uczestniczka konferencji coworkingowych na całym świecie (USA, Europa, Azja).
Dumna ze swojego zespołu, który tworzy najlepszy flex w Polsce i z tego, że ciągle jest ciekawa świata, chce się uczyć i potrafi inspirować.

6. Jak pracować w globalnym zespole: Decode-Adapt-Deliver
W globalnym środowisku różnice kulturowe nie są przeszkodą, o ile wiemy, jak je zrozumieć i wykorzystać.
Podczas warsztatu uczestnicy odkryją, jak kultura wpływa na sposób komunikacji, podejmowania decyzji, budowania zaufania czy zarządzania czasem. Poznają model 8 Wymiarów Kultury Erin Meyer, praktyczne narzędzie, które pomoże im lepiej poruszać się w międzynarodowych projektach i skuteczniej współpracować w zróżnicowanych zespołach.
Uczestnicy w trakcie warsztatów stworzą i przeanalizują mapy kulturowe swoich zespołów oraz opracują strategie, które realnie zwiększają efektywność współpracy ponad granicami - kulturowymi i biznesowymi.
Z branżą IT jestem związana od 2013 roku. Przez wiele lat pracowałam jako Project Manager, obecnie pełnię funkcję Engineering Managera w firmie IT. Jestem certyfikowaną Facylitatorką, a także autorką bloga http://zwinna.com , na którym dzielę się swoją wiedzą na temat zwinnych metod pracy, leadershipu i zarządzania projektami w branży IT.
W moich zawodowych zainteresowaniach szczególne miejsce zajmuje budowanie i rozwijanie efektywnych zespołów, również operujących w międzynarodowym środowisku oraz optymalizacja procesów zarządzania projektami. Z zaciekawieniem obserwuję rozwój sztucznej inteligencji i staram się łączyć swoje doświadczenie z dążeniem do innowacyjności w IT.

7. Projekt pod presją: decyzje w sytuacjach kryzysowych
W świecie zarządzania projektami rzadko wszystko idzie zgodnie z planem. Czasem kluczowe decyzje trzeba podejmować „na gorąco”, czyli pod presją czasu, ograniczonych zasobów i zmieniających się oczekiwań klienta. Jak wtedy reagować? Co poświęcić, a czego bronić?
W trakcie warsztatu uczestnicy wcielą się w zespoły projektowe, które stają przed wyzwaniem realizacji projektu na ostatniej prostej. Projekt niespodziewanie trafia na zmieniające się wymagania i kryzysy – a decyzje trzeba podejmować tu i teraz.
IT Project Manager & Scrum Master z ekspertyzą w pełnym cyklu życia zarządzania projektami. Specjalizuję się w dopasowywaniu potrzeb interesariuszy do wymagań biznesowych, aby z sukcesem dostarczać projekty z wykorzystaniem wybranych metodologii zarządzania. Posiadam unikalną umiejętność budowania efektywnej komunikacji między zespołami technicznymi a biznesowymi. W pracy cenię współpracę, transparentność i ciągłe doskonalenie oraz wierzę, że każdy projekt to nie tylko cele do osiągnięcia, ale też ludzie, których warto inspirować i wspierać.

8. Od Excela do AI: projekty, które uczą się same
Świat zarządzania projektami zmienia się szybciej niż kiedykolwiek. Automatyzacja, dane i sztuczne inteligencja wchodzą do codziennej pracy zespołów - także tych, które niedawno działały w Excelu, Czy jesteś gotowy na te zamianę? W trakcie 90-minutowego warsztatu:
- Zobaczysz, jak różni się projekt AI od klasycznego IT - i dlaczego to wymaga innego podejścia PM-a.
- Poznasz sprawdzone modele zarządzania projektami AI.
- Przeanalizujesz, jakie kompetencje powinien dziś rozwijać nowoczesny kierownik projektu - by nie tylko nadążać, ale prowadzić zmianę i projekty.
Paulina to doświadczona liderka projektów w obszarze nowoczesnej technologii, która z powodzeniem zarządza międzynarodowymi zespołami w dynamicznym środowisku IT. Od ponad 3 lat aktywnie wspiera społeczność Tech leaders, gdzie mentoruje kobiety w branży technologicznej i wspiera ich rozwój zawodowy. Rownolegle rozwija się jako trenerka i facylitatsrtka, prowadząc warsztaty, które łączą technologie z empatia i praktyką.
Prywatnie - zapalona podróżniczka, która mieszkała w wielu krajach i czerpie z tego doświadczenia otwartość i ciekawość świata.
Wybór warsztatu i rodzaje wejściówek
Możesz kupić wejściówkę w następujących wariantach:
– W cenie 79 zł: na konkretny warsztat (o ile są jeszcze miejsca)
– W cenie 59 zł: wejściówkę „w ciemno”. Wtedy przydzielimy Cię tam, gdzie zostaną wolne miejsca (*).
Po prostu podczas zakupu wybierz interesujący Cię rodzaj wejściówki z rozwijanej listy. Wszystkie uprawniają do udziału w przerwach networkingowych, pałaszowania cateringu oraz uczestnictwa w wieńczącej wydarzenie rozmowie wieczoru.
(*) Wolne miejsca oznacza też te warsztaty, na które ktoś kupił wejściówkę, ale się nie pojawił.
Piszesz się?
79 zł (z VAT)
Partnerzy:
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie niewielkiej opłaty, aby zmniejszyć ilość zgłoszeń od osób, które zapisują się, a potem się nie pojawiają. Pieniądze przeznaczamy na potrzeby organizacyjne – np. fotografa, materiały biurowe, czy pokrycie kosztów dojazdu z innego miasta dla części prowadzących.
Nie, ale możesz przekazać ją komuś innemu – wystarczy, że napiszesz do nas maila w tej sprawie.
W takim razie kup tańszą wejściówkę w w wersji "w ciemno". Zachęcamy do przybycia mimo wszystko i dołączenia warsztatu, gdzie zostaną miejsca. Może dowiesz się czegoś ciekawego albo poznasz ciekawych ludzi?
Podaj swoje dane podczas zakupu, a faktura automatycznie zostanie wysłana na Twój e-mail.
Jasne – napisz do nas na adres team@zerobs.pl i ogarniemy, co trzeba.
Nie zaczniemy. Dostaniesz od nas dokładnie 5 wiadomości.
Dwa maile techniczne (z platformy sprzedażowej):
- Potwierdzenie zakupu
- Informacja o utworzenie konta na platformie zakupowej (z przyczyn technicznych nie jestesmy w stanie nie tworzyć konta, ale z niczym się to nie wiąże, platforma jest pod naszą pełną kontrolą, także dane nie zostaną nigdzie sprzedane)
Oraz trzy meetupowe:
- E-mail z informacjami organizacyjnymi przed wydarzeniem
- E-mail na 24h z przypomnieniem o evencie
- E-mail z podsumowaniem po wydarzeniu
To wszystko. Nie dopiszemy Cię bez Twojej zgody na żaden newsletter. Nie udostępnimy nikomu Twojego adresu ani danych.
Wszystkie szczegóły dostaniesz w mailu, który otrzymasz po zapisie. Na miejscu zadbamy też o odpowiednie oznaczenie, aby nie było problemu z trafieniem.