Świetna atmosfera, ambitni ludzie. Wyjątkowo inspirujący meetup i już nie mogę się doczekać kolejnej edycji!
Chociaż nie pracuję jako PM, to wiele zaprezentowanych tematów było odpowiedzią na moje potrzeby. Zdecydowanie udane wydarzenie!
Bardzo miłe spotkanie. Każdy mógł podzielić się swoim doświadczeniem i coś dodać od siebie. Mam nadzieje, że już za niedługo odbędzie się kolejny meetup 🙂
CO NAS WYRÓŻNIA?
Nie wiem jak Ciebie, ale nas podczas takich imprez wkurza, kiedy prelegenci i organizatorzy tracą nasz czas – nudą, brakiem przygotowania, czy nachalną autopromocją. Nie powielamy tych błędów i dokładamy wszelkich starań, aby było konkretnie, ciekawe i merytorycznie.
STRUKTURA MEETUPU
01.
NetworkingPoznasz się, porozmawiasz oraz wymienisz doświadczenia z liderami z innych firm i branż
02.
Część warsztatowaRealizowana z zaproszonymi ekspertami w mniejszych grupach . Dyskusja i ćwiczenia.
03.
Rozmowa wieczoruRozmowa ze specjalnym gościem, którą później wyemitujemy w naszym podkaście.
AGENDA
- 16:45: Otwarcie drzwi, luźne rozmowy, konsumpcja cateringu
- 17:15 - 17:45 Moderowany networking
- 17:45 - 18:00 Oficjalny start części głównej
- 18:00 - 19:30 Mini-warsztaty
- 19:30 - 19:45 Przerwa, luźne rozmowy, konsumpcja cateringu
- 19:45 - 20:45 rozmowa wieczoru
Czego możesz się podziewać?
Trwająca 90 minut sesja tematyczna realizowana przez zaproszonego przez nas eksperta (listę ekspertów i tematów znajdziesz niżej). Całość realizowana w grupie od 6 do 10 osób i formule dostosowanej do tematu – czasami będzie to dyskusja, a czasem bardzo intensywny warsztat.
Gdzie i kiedy
Biuro firmy Shoper, Biurowiec High Five Two – ul. Pawia 9
(obok Galerii Krakowskiej / Dworca Kraków Główny)
Rozmowa wieczoru
Temat wkrótce
Wkrótce
Od 8 lat pracuję z ludźmi w różnych rolach: psychologa, trenera, managera oraz podcastera. Każda z nich dała mi możliwość poznania ludzi ze zróżnicowanymi doświadczeniami, nauczyła mnie pracy w kontakcie indywidualnym czy grupowym. A przede wszystkim nauczyła mnie pokory związanej z tym, że każdy człowiek jest inny i ma swoją historię, której nie znamy.
Mini-warsztaty
Temat wkrótce
...
PMka, Scrum Masterka, pasjonatka zarządzania projektami. Na co dzień koordynuję projekty w dziale analiz. Obecnie współpracuję z Zespołem danych podstawowych, a także prowadzę wewnętrzne międzyzespołowe projekty. Aktywnie szkołę z mapowania procesów. Umiejętność myślenia procesowego oraz mapowania procesów niejednokrotnie pozwoliła mi zapanować nad projektem oraz poukładać rzeczywistość wokół niego.
Temat wkrótce
(...)
Technical Program Managerka z pasją do tworzenia rozwiązań technologicznych oraz efektywnych zespołów projektowych. Posiadam ponad 12 lat doświadczenia w zarządzaniu złożonymi projektami oraz wdrażaniu produktów i serwisów cyfrowych oraz hardwarowych w branżach m.in. IT, fintech, cloud, elektroniczna, automotive, e-commerce.
Pomagam zarówno doświadczonym, jak i początkującym menedżerom w osiąganiu lepszych wyników biznesowych oraz przeprowadzania transformacji cyfrowych. Mentoruje, rozwijam i szkole, zaczynając od komunikacji oraz odpowiedzenia na podstawowe pytanie – „po co”? Współtworzyłam największy darmowy program mentoringowy IT dla kobiet w Polsce – Tech Leaders, oraz jestem laureatka raportu Strong Women in IT 2023 - global edition.
Chętnie dzielę się swoją wiedzą publicznie, występując zarówno online, jak i na scenach konferencji oraz meetupów.
Chcesz poprowadzić warsztat?
Szukamy osób, które chcą podzielić się swoim doświadczeniem z innymi w formie 90 minutowego warsztatu. Nie musisz mieć aparycji wartej 10 mln dolarów. Nie musisz mieć 10 lat doświadczenia trenerskiego. To, co musisz to mieć, to coś naprawdę ciekawego i praktycznego do przekazania. Coś, co przyda się innym managerom w ich codziennej pracy.
Masz taki temat? Zgłoś się do call for papers.
Piszesz się?
69 zł (z VAT)
Partner wydarzenia:
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie niewielkiej opłaty, aby zmniejszyć ilość zgłoszeń od osób, które zapisują się, a potem się nie pojawiają. Pieniądze przeznaczamy na potrzeby organizacyjne – np. fotografa, materiały biurowe, czy pokrycie kosztów dojazdu z innego miasta dla części prowadzących.
Nie, ale możesz przekazać ją komuś innemu – wystarczy, że napiszesz do nas maila w tej sprawie.
Podaj swoje dane podczas zakupu, a faktura automatycznie zostanie wysłana na Twój e-mail.
Jasne – napisz do nas na adres team@zerobs.pl i ogarniemy, co trzeba.
Dostaniesz od nas dokładnie 5 wiadomości.
- Potwierdzenie zakupu
- Utworzenie konta na naszej platformie zakupowej (z przyczyn technicznych nie do obejścia, ale z niczym się to nie wiąże)
- E-mail z informacjami organizacyjnymi przed wydarzeniem
- E-mail z informacją o temacie warsztatu, w jakim weźmiesz udział
- E-mail z podsumowaniem po wydarzeniu
To wszystko. Nie dopiszemy Cię bez Twojej zgody na żaden newsletter. Nie udostępnimy nikomu Twojego adresu ani danych.
Wszystkie szczegóły dostaniesz w mailu, który otrzymasz po zapisie. Na miejscu zadbamy też o odpowiednie oznaczenie, aby nie było problemu z trafieniem.